X Informacja
(wiadomość ta zniknie za 2 sekundy)
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie KapitalneWakacje.pl
www.KapitalneWakacje.pl
Login: Hasło:      Rejestracja

Biuro podróży: Grecos

Grecos - Informacje

Biuro podróży Grecos jest touroperatorem specjalizującym się w organizacji wypoczynku oraz wycieczek w basenie Morza Śródziemnego. W sezonie letnim wiodącym kierunkiem są wyspy greckie, gdzie są jednym z wiodących touroperatorów na polskim rynku. Wieloletnie doświadczenie w branży, zaangażowanie, współpraca z najlepszymi na swoich kierunkach kontrahentami pozwala im wyszukiwać dla Państwa obiekty najwyższej klasy o bardzo dobrej infrastrukturze i serwisie.

Firma pod tą marką istnieje na rynku kilka lat, natomiast ludzie którzy ja tworzą posiadają kilkunastoletnie doświadczenie pracy w turystyce oraz doskonałą znajomość branży. Biuro Podróży Grecos Holiday oprócz bogatej tradycji, przejęło przede wszystkim to, co do pracy w turystyce najważniejsze: ludzi z pasją, wieloletnie doświadczenie w organizacji wypoczynku, fantastyczną znajomość destynacji,
dbałość o każdy detal i najwyższą jakość produktu, podejście we współpracy z agentami nastawione na elastyczność i profesjonalną oraz kompleksową obsługę,wyjątkowe przywiązanie do troskliwej i fachowej opieki nad gośćmi.

Dla Państwa wygody oferują wyloty z 9 lotnisk krajowych! Począwszy od odprawy na polskim lotnisku po ostatni dzień pobytu jesteście Państwo pod fachową opieką, rezydenci są do dyspozycji 24h na dobę.

Jak zawsze służą pomocą w wyborze miejsca na wakacyjny wypoczynek. Mamy nadzieję, że każdy z Państwa znajdzie ofertę, która spełni jego oczekiwania, a wakacje z Grecos Holiday na długo pozostaną w Państwa pamięci!

Email: rezerwacje@grecos.pl
Telefon: (80) 147 32 67
Strona WWW: grecos.pl
Miasto: Poznań 61-806
Ulica: Św. Marcin 31/2
Województwo: wielkopolskie

Biuro podróży: Grecos
Lokalizacja biura na mapie
Poniżej na mapie prezentujemy położenie biura, jeżeli Twoja przeglądarka obsługuje geolokalizację to wyświetlimy również trasę.
Tworząc konto na stronie KapitalneWakacje.pl dostajesz możliwość zapisania swojej lokalizacji.
Biura w pobliżu
  • 1 |  Cezary | 0

32 miesiące temu

Byliśmy z Grecosem w sierpniu tego roku na Rodos hotelu Sunshine Rhodes i mogę powiedzieć, że hotel całkowicie spełnił nasze oczekiwania. Było fantastycznie, cudowne miejsce, piękne widoki, wspaniała plaża. Dużo atrakcji.Baseny i położenie są genialne. Przelot i zakwaterowanie było ok. Jedynym minusem było to,że szukaliśmy naszej rezydentki, na szczęście po pewnym czasie odnaleźliśmy ja całą i zdrową.

• 2 |  pumba-rumba | 0

31 miesiące temu

potwierdzam pozytywne opinie o grecosie.bylismy 2x na krecie i byliśmy bardzo zadowoleni.nic dodac niec ując. negatywne opinie u nas nie miały pokrycia

• 3 |  szymki.szymeczki | 0

30 miesiące temu

bardzo fajne biuro.byliśmy z nimi w grecji, na majorce i w turcji - 3 lata z rzędu super wakacje. byliśmy za każdym razem w hotelach 3gwiazdkowych a i tak standard wyższy niż można sie bylo spodziewac.

• 4 | Nieznana etpcz | 0

18 miesięcy temu

Dziwi mnie też, jak ludzie narzekają np na jedzenie i zamiast pisać to w opinii o hotelu, piszą to w opinii o biurze - tak jakby to one było odpowiedzialne za smak naleśników czy bigosu;) najbardziej mnie zaś dziwi, że ludzie nie sprawdzają chyba dokładnie, gdzie się wybierają na wakacje, a potem oczekują cudów. w każdym razie jak mam generalnie z grecosem dobre wspomnienia, może z wyjątkiem jednego rezydenta z korfu, ale na niego swego czasu skargę konkretną złożyłam w odpowiednim do tego miejscu, a o spraiwe zaponniałam i na opinię o bo mi nie rzutuje.

• 5 | Nieznana adamjot | 0

17 miesięcy temu

z grecosem dwukrotnie zwiedzaliśmy krete (2011 i 2012 r.), za pierwszym razem tak nam się spodobało, ze postanowiliśmy wrócić na te wyspe raz jeszcze. Hotele za każdym razem traktowaliśmy jak baze wypadowa, a przy wyborze kierowaliśmy się położeniem, poziomem jedzenia i obsługi. Wybrane przez nas miejsca były zgodne z tym, czego oczekiwaliśmy i z tym, czego dowiedzieliśmy się wczesniej. Z rezydentami poza transferem nie mielismy kontaktu ani potrzeby kontaktu, nie słyszałem jednak zadnych skarg od współuczestników wyprawy

• 6 |  patryk | 0

16 miesięcy temu

polecam, bez zarzutu

• 7 |  alinka1984 | 0

13 miesiące temu

z biurem byliśmy pierwszy raz, zdecydowaliśmy się na Kos i niedawno wróciliśmy. Hotel Caravia - super. Wszystko tak, jak w katalogu i internecie. transfer sprawny, a z rezydentami toi właściwie się nie kontaktowaliśmy, ale tez nie słyszałam narzekań od uczestników naszego rzutu;) z wycieczek fakultatywnych żadnych nie korzystaliśmy, więc nie wiem jakie są, ale z biura jesteśmy zadowoleni

• 8 |  Marek | 0

12 miesiące temu

moja opinia tutaj: http://www.oceniacz. ... -holiday/opinie , polecam Marek S.