X Informacja
(wiadomość ta zniknie za 2 sekundy)
dolnośląskie kujawsko-pomorskie lubelskie lubuskie łódzkie małopolskie mazowieckie opolskie podkarpackie podlaskie pomorskie śląskie świętokrzyskie warmińsko-mazurskie wielkopolskie zachodniopomorskie KapitalneWakacje.pl
www.KapitalneWakacje.pl

Województwo: wielkopolskie

Biuro podróży: OSKAR
Lokalizacja biura na mapie
Poniżej na mapie prezentujemy położenie biura, jeżeli Twoja przeglądarka obsługuje geolokalizację to wyświetlimy również trasę.
Tworząc konto na stronie KapitalneWakacje.pl dostajesz możliwość zapisania swojej lokalizacji.
Biura w pobliżu
  • 1 |  teresa | 0

25 miesięcy temu

.Mając na uwadze dobro klienta i zgodnie z mottem Waszej firmy pragnę podziękować Pani Liliannie za profesjonalizm w załatwianiu trudnych spraw ,cierpliwość i zrozumienie.

• 2 |  daga | 0

Przestrzegam wszystkich przed tym biurem podróży!! Zupełny brak organizacji, zero profesjonalizmu i kultury osobistej pracowników (zwłaszcza kierowców drwiących z turystów). Niedawno wróciłam z wakacji niestety nie koniecznie udanych. Nastąpiła poważna awaria autobusu, oczywiście nie został podstawiony zastępczy, spędziliśmy 16 godzin w lesie, garażu i stojąc na burzy bez dachu nad głową. Kierowcy i pilot totalnie nie przygotowani do podróży, nie można było od nich uzyskać żadnych konkretnych informacji a jedynie dużo kłamstw, nie wiedzieli co z sobą zrobić, błądziliśmy mimo tego że posiadali GPSa i atlas. Nikt nie zapewnił nam obiecanego noclegu ani odpowiednich warunków do przeczekanie awarii. Podróż w jedną stronę zajęła 54h- straciliśmy 1 dzień urlopu. Nieludzkie podejście do klienta, nikogo nie obchodziły małe dzieci i obozowicze którzy pół nocy nie mieli gdzie się podziać. Kategorycznie nie polecam!! Z 70 osób które jechały na pewno nikt nie wybierze się już z tym biurem. Katastrofa!

• 29 |  Alicja | 0

2 miesiące temu

Gorąco polecam biuro podróży Oskar z Poznania. W tym roku po raz drugi skorzystałam z usługi biura oskar. W roku 2013 byłam w Czarnogórze w Ulcinj. Wróciłam bardzo zadowolona. Biuro spełniło wszelkie prośby mojego zakwaterowania, widoki niezapomniane - miejscowość uroczna. Obiady bardzo dobre w rynku u Serba. Ceny korzystne (nie daleko hali targowej).
    W roku 2014 skorzystałam z oferty tego biura w Chorwacji - Makarska jestem bardzo zadowolona, zakwaterowanie bardzo dobre z pełnym wyposażeniem, właściciele bardzo mili i uprzejmi. Mieszkałam w domu u Ivanki. W dniu wyjazdu otrzymaliśmy pokój do dyspozycji z łazienką do godzin wieczornych. Biuro spełniło moje oczekiwania - mój wypoczynek jest udany. Wróciłam 19 czerwca - gorąco polecam. Alicja z Rzeszowa

• 3 |  NIE POLECAM | 0

21 miesiące temu

NIE POLECAM TEGO BIURA!!!!! nie jestem mega wymagająca osobą, dla mnie ważne aby było bezpiecznie a wakacje były tak zorganizowane abym sie nie stresował. Oskar tego nie zapewnia, pilot to kompletny zadufany w sobie człek mający wszystko w głębokim poważaniu, nie mówiąc o kierowcach tankujących browarki na godzinę przed jazdą, lubią też zgubić drogę, autokar też się lubi posuć, nawet sa sytuacje że nie wypuszczają autokaru ze stacji benzynowej bo są nieuregulowane faktury. A jak napisałem reklamację to też zostałem kompletnie olany, moje zarzuty zostały pięknie pominięte w odpowiedzi - nie mówiąc, że na reklamację odpowiadała osoba, która nie potrafiła skleić normalnych zdań. Z Bułgarii wracałem 50 godzin, gdzie normalnie wraca się ok 30. A najlepsze jest to, że w ekipa z Oskara z mega inteligętnym pilotem wysadziła kilku pasażerów ok 400 km od domu i kupiła im bilety na pociąg bez miejscówek zamiast dowieźć do miejsca z którego pasażerów zabrano. NIE POLECAM!!! Lepiej dopłacić trochę więcej ale mieć spokojne wakacje.

• 4 |  Rysia | 0

14 miesiące temu

Biuro Podrozy Oscar - godni najwyzszego zaufania. Pilot wycieczki Pani Zyta - fachowosc,
    Inteligencja prowadzenia, ze znajomoscia historii I ciekawostek .
    W Grecji pani Tasula - inteligentna I fachowa osoba. Wycieczki ktore prowadzila byly pelne wiadomosci,
    Humoru, zabawy, wspanialego czasu.
    Hotel Atlantis w Parali - polecam - czysty, wyzywienie dobre, a przede wszystkim atmosfera, ktore wprowadzaja wlasciciele.
    Autobusy ktorymi jechalismy do Grecji czyste, bez usterek.
    Panowie kierowcy Darek, Marek, Andrzej ( do Grecji ), Tomek, Lukasz i Pawel ( trasa powrotna do Polski)
    Dowiezli nas calo, zdrowo i przyjemnie.
    Wakacje Duane dzieki wspanialym ludziom ktore zatrudnia Biuro Oscar z Poznania.
    Polecamy wszystkim ktorzy wybieraja sie do Grecji I chca spedzic mile wakacje.

Rysia

• 5 |  Mariusz | 0

14 miesiące temu

wycieczka nie udana!
    awarie obu wynajętych autobusów w jednym klimatyzacja w drugim przewodu paliwowego.
    Ja miałem niechybną przyjemność być pasażerem z autobusu bez klimatyzacji 16 godzin w 35 stopniach na dworze w pojeździe nie przystosowanym do jazdy bez klimatyzacji. żadna przyjemność .kierowcy aroganccy i opryskliwi do tego jeden w ogóle nie potrafił prowadzić płynnie takiego pojazdu.
    Program samej wycieczki tak zorganizowany iż w większości zwiedzaliśmy autostrady.
    noclegi oraz posiłki załatwiane bez przemyślenia obiadokolacja bez napojów w cenie, sami je dokupowaliśmy.
    pasażerowie porozrzucani po różnych hotelikach.
    źle poinformowani piloci dodatkowo wprowadzali niepotrzebny zamęt .
    Trzy turnusy tej samej wycieczki z tygodniową przerwą zorganizowanej dla naszego zakładu i te same błędy.Nie można nazwać zbiegiem okoliczności awarii klimatyzacji w tym samym autobusie tydzień po tygodniu.
    chaos i brak profesjonalizmu charakteryzują sposób organizowania imprez przez te biuro.
    NIE POLECAM TEJ FIRMY !!!!!!

• 6 |  A&O | 0

13 miesiące temu

HOTEL PALM COURT KRIM ***

W tym hotelu na kolonii z biura Oskar była moja córka. Sam hotel ocenia na 4 bo woda w pokoju była tylko letnia ,popsuty bojler ,kadra super ale jedzenie które było w ofercie nie miało się ni jak do rzeczywistości oferta all inclusive a dzieci chodziły głodne bo to co im podawano było tak nie dobre ze nie chciały jeść ciągle to samo, miały być napoje były dwa ohydne rozwodnione soki, oraz woda. Przekąski których w ogóle nie było i obsługa kuchni która zamykała dzieciom rolety jak chciały wziąć sobie cokolwiek co zostało po posiłku. Więc sama kolonia ok ale jedzenie masakra i śmiechu warty prowiant na drogę powrotną która trwa ponad 30 godzin dzieci dostały 1 jabłko 1 batonik Grzesiek 1 mała woda do picia i jeden rogalik 7days nieźle co mogły się najeść.

• 7 |  jony | 0

12 miesiące temu

oskar to najgorsze biuro podrozy nigdy wiecej z oskarem!!!

• 8 |  Paula | 0

Nie polecam a wręcz zastrzegam by nikt nie jechał.
    Pracowałam jako konwojent na wycieczce do Bułgarii, biuro zero organizacji, piloci z brakiem wiedzy( Pani Zyta w trąca się w nie swoje sprawy , niewykwalifikowana jak i Pilot ze Szczecina ) , w podróży popsuł się oczywiście autokar.Dzieci były wypuszczane na przystankach tj. granica i chodziły gdzie chciał , zero opieki,kierowcy zboczeńcy. Dzieciaki w Bułgari kiedy został wymeldowane o godzinie 16 do 22 siedziały na recepcji. Biuro nie wypłacalne zalegają z wypłaceniem juz koło miesiąca .Biuro do dupy dokładnie , niestety inaczej nie można się wyrazić o braku kometencji pracowników jak i zarządzających.Nigdy z nimi nie pojade, oszuści. Jechałam jako opiekun dzieci i nawet nie miałam list jakich dzieci miałam się opiekować. Porażka.

• 12 |  Adamowy74 | 0

12 miesiące temu

Witam. Pierwszy raz korzystałem z usług tego biura i jestem zdecydowanie zadowolony. Czytając komentarze przed wyjazdem dosyć sceptycznie podchodziłem do wyjazdu. Same wakacje i przejazd w dwie strony /Łódź -Makarska/ bez zastrzeżeń.
    Z zakwaterowania również jestem zadowolony.

• 13 |  Agnieszka | 0

12 miesiące temu

Jestesmy bardzo zadowoleni z C.T Oskar. Wyjeżdżalismy z nimi juz 3 razy i planujemy w 2014 wyjazd do Bułgarii.Fachowa obsługa zarówno w autokarze jak i na miejcu .Barzo polecam. ;)

• 14 |  Ilona | 0

Podróż z biurem OSKAR okazała się katastrofą! W Hiszpanii mieliśmy być w godzinach południowych, dojechaliśmy po 19.00. Godzinę czekaliśmy z bagażami na ulicy na zakwaterowanie w hotelu, ponieważ najpierw bukowali kolonistów. Osoby prywatne na końcu. Podczas podróży wieczorem zaczął psuć się autokar ( piszczał alarm przez znaczną część podróży). Gdzieś na terenie Niemiec wieczorem wyprosili nas z autokaru i czekaliśmy w chłodzie ponad godzinę aby kierowcy sprawdzili awarię. Kierowcy mówili, że nie są pewni czy nie czeka nas noc na stacji benzynowej bo autokar jest popsuty. Chłodzili jakieś elementy wodą z butelek. Wznowiono podróż w nocy po czym zatrzymywał się wielokrotnie. Klima nie domagała przez całą podróż. Autokar zatrzymywał się również następnego dnia bardzo często i na długo, zapowiedziano że nie wolno wysiadać i wyłączali klimę i silnik więc było bardzo gorąco. Na terenie Hiszpanii autokar jechał z prędkością 20 km./h. w miejscach gdzie było 110 km/h. (wiemy bo mieliśmy ze sobą nawigację). Rezyd. nie udzielała żadnych informacji poza tym, że „powinniśmy dojechać” ale nie umiała powiedzieć o której godzinie. Podczas drogi (drugi dzień) rezed. poinformowała nas, że zbiera opłatę klimatyczną od każdego ( czego nie było w żadnej umowie, nie dostaliśmy informacji w biurze, ani żadnego aneksu, po prostu zagroziła, że jak nie zapłacimy to nie zakwateruje nas. Po dojechaniu rezed. powiedziała, że zamienia nam hotel na inny( nie ma tego w umowie ). Powiedzieliśmy, że się nie zgadzamy się na tę zamianę, że nikt nas nie poinformował, przed wyjazdem. Rezyd. powiedziała cyt.” Mają Państwo wybór, albo spać w tym hotelu albo na ulicy”.Pani z biura powiedziała, że nie mamy wyjścia, była bardzo niemiła i wręcz zmusiła nas do pobytu bezdyskusyjnego. Zapowiedziała, że na drugi dzień postara się nas przenieść do naszego hotelu i że skontaktuje się z nami, i nic takiego nie miało miejsca do końca pobytu. Droga powrotna również wydłużyła się znacznie, raz nam mówili, że będziemy się przesiadać do innego autokaru, raz, że tym pojedziemy do Poznania bezpośrednio. Nie wiedzieliśmy dokąd jedziemy i o której będzie przyjazd. Mieliśmy dojechać wieczorem a byliśmy rano. Opieka rezydentów skandaliczna! Odradzam podróż z tym biurem z całego serca!

• 15 |  jjif | 0

12 miesiące temu

Horror. Do Czarnogóry przyjechaliśmy na o 6:15. Na parkingu staliśmy do 8:30 w oczekiwaniu na rezydenta. Zakwaterowania w pokojach miało odbyć się między 11 a 12. O godzinie 13 poinformowano nas że nie będziemy zakwaterowani ponieważ biuro zalega z płatnościami od zeszłego roku a właściciele nie mają za co nas utrzymywać. Zmęczeni, wystraszeni zaczęliśmy dzwonić do właściciela biura który nie odbierał telefonów. Zaalarmowaliśmy pośredników u których były wykupywane wczasy aby dzwonili do biura. Najgorsze z tego wszystkiego że był to piątek, zrobiła się 14:30 a my nie wiedzieliśmy czy dzwonić już do ambasady czy jeszcze czekać na przelew. Decyzja była jednomyślna, nie wypuszczamy autobusu który z nami przyjechał i miał zabrać wcześniejszy turnus. Zrobiło się zamieszanie, pilotka była przerażona. Po 15 okazało się że wpłynęła tylko zaliczka na nasz pobyt a reszta będzie wpłacona w poniedziałek. Właściciel zagroził OSKAROWI że jeśli pieniądze nie wpłyną wyłączy nam prąd i wodę. Szkoda nam tych właścicieli(mowa o wili Drago i Pristan) ponieważ bardzo nas przepraszali i prosili o cierpliwość ale był to jedyny sposób aby mogli odzyskać choć część pieniędzy za ten rok. Nasz rezydent pan Piotr oznajmił nam że musi wyjechać do Budvy bo tam przyjeżdża duża grupa wczasowiczów i będzie uchwytny pod telefonem a my w poniedziałek pojechaliśmy na całodniową wycieczkę. Każdy zastanawiał się czy będzie woda czy nie? Przelew przyszedł z drobnymi ochłapami a my niemieliśmy sumienia narzekać na marne jedzenie. Biuro zarobiło na turystach a turyści mogli spokojnie żywić się w restauracji poniżej willi za grosze.
    Ogólne wrażenia z Ulcinj to takie że miejscówka świetna, obok Meczet przejście przez ulicę i wejście na plażę. Pokoje ujdą w tłumie, jest widok na morze i deptak. Plaża bardzo mała zatłoczona ( jeździliśmy na dużą plażę dodatkowy koszt taxi 12 € lub byłą wojskową 14 €). Kolejny kant biura to naciąganie na dopłaty do zapłaconych wycieczek. Zebrano 14 € a wstępy i tak płaciłam sama. Wycieczki organizowane na wyścigi, brak wolnego czasu na jedzenie. NIE POLECAM TEGO BIURA.

• 23 |  Mateusz | 0

11 miesiące temu

Z Biura podróży Oskar korzystam juz nie pierwszy raz . W roku 2012 byliśmy w Paralii Grecja ,wycieczka jak najbardziej udana ładna kwatera choć właściciel dość osobliwy w tym roku czerwiec 2013 wybraliśmy się do Makarskiej w Chorwacji, podróż przebiegała sprawnie, zakwaterowanie w Wili Bożenka którą polecam najbardziej z wszystkich oferowanych ponieważ to nowy obiekt dobrze wyposażony , w kuchni jest wszystko co potrzebne. Właściciele bardzo uprzejmi choć nie znają Polskiego czy też Angielskiego to nadrabiają to chęciami i zawsze można się porozumieć.

• 24 |  Renata | 0

W tym roku po raz pierwszy korzystałam z biura podróży Oskar, lecz mój syn korzystał z niego już nie raz. Obydwoje jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji spędzonych wraz z tym biurem. Przewodniczka po Grecji pani Tasula była naprawdę wspaniała, opowiadała nam różne anegdotki o Grecji i wspaniale opowiadała o zabytkach. Naprawdę polecam biuro turystyczne Oskar :D

• 25 |  Agnieszka | 0

8 miesięcy temu

Byłam z synem z biurem podróży OSKAR w Chorwacji/ Makarska i obecnie jadę już z większą grupką ( 5 osób) do Paralii w Grecji. Mam nadzieje , że będzie super jak zawsze. Obsługa biura bardzo dobra, rezydenci na każde zawołanie. Wypoczynek ostatnio był bardzo udany.Cena bardzo niska w stosunku do miejsca, terminu i pogody. Pokój czysty, zadbany. Przejazd autokarem sprawny jak na taką odległość. Bardzo polecam biuro podróży OSKAR.

• 27 | Nieznana Agnieszka11 | 0

• 28 |  Xares | 0

6 miesięcy temu

Przestrzegam
    To biuro podróży to porażka - nie wypłacaja odszkodowań ani nie przyjmuja reklamacji. Nawet prasa o nich pisała
    http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/971019,biuro-podrozy- oskar-fatalne-wakacje-w-grecji-zdjecia,id,t.html?cookie=1
    htt p://www.gloswielkopolski.pl/artykul/970354,skargi-na-biuro-p odrozy-oskar-wyjazd-byl-tragiczny,id,t.html

• 30 |  roberta | 0

4 tygodnie temu

W tym roku skorzystaliśmy po raz trzeci z biura podróży Oskar,jesteśmy b.zadowoleni,wszystko odbyło się wg.planu,z Makarskiej wracaliśmy 15 lipca autokarem nr.11,podziękowania dla kierowców i pilotki za przyjemną i bezpieczną jazdę.I i R z Oławy

• 31 |  wl160568 | 0

Tydzień temu

Zdecydowanie nie polecam.W tym roku 1 sierpnia mialam jechac do Hiszpanii. Dnia 28 lipca zostalam poinformowana ze wyjazd sie nie odbedzie, bo nie maja chetnych. Dziś jest 14 sierpnia 2014 i zwrotu pieniedzy nie ma, mimo ze interweniowalam także przez Urzad Marszałkowski.Dzwonie co godzine i slysze, ze pani ksiegowa za chwilke zrobi przelew. KOSZMAR